Στοιχεία Επικοινωνίας
- Πολυνείκους 47, Άγιος Δημήτριος 17341 Αττικης
- +30. 2102202694
- contact@itcms.gr
- Ωρες Επικοινωνιας: Δευτ - Παρ: 9:00 - 17:00
Για να αναπτύξετε εμπορική δραστηριότητα στο web με τη δημιουργία e-shop, χρειάζονται αρκετά πράγματα να λαβετε υπόψη σας.
Με αυτό το άρθρο θα σας παρέχουμε μερικές χρήσιμες πληροφορίες για τα στάδια της έναρξης και τι θα πρέπει να προσέξετε για την κατασκευή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.
O κόσμος του e-Commerce και των online πωλήσεων, είτε πρόκειται για προϊόντα είτε για υπηρεσίες, λόγω του μεγάλου όγκο πληροφοριών και επιλογών που υπάρχουν, είναι απόλυτα λογικό να μπερδευτείτε για το τι χρειάζεται τελικά για τη δημιουργία και κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος e-shop.
Η προετοιμασία και ο σχεδιασμός είναι απαραίτητα στοιχεία για το ξεκίνημά σας.
Θέστε ξεκάθαρους στόχους για τη χρήση του e-shop.
Θέλετε να έχετε μέσα σε αυτό χιλιάδες προϊόντα ή να περιοριστείτε στην πώληση μόνο λιγών προϊόντων;
Καθορίστε εξ’ αρχής τις λειτουργίες που θέλετε να ενσωματώσετε στη δημιουργία e-shop (π.χ τους τρόπους πληρωμής που θα υπάρχουν στη σελίδα,τους τρόπους αποστολής κ.τ.λ)
Θέλετε να συνδέεται αυτόματα με το ERP της αποθήκης σας και να τα προϊόντα να φορτώνονται αυτόματα ?
Θέλετε τα προϊόντα να φορτώνονται αυτόματα από προμηθευτές B2B;
Επιλογή μεταφορικής εταιρείας – courier
Τρόπους πληρωμών
Για την στοχευμένη προβολή και προώθηση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος e-shop χρειάζεται ένα ολοκληρωμένο πλάνο δράσης (marketing plan) που θα χρησιμοποιήσετε για να προβάλετε την επιχείρησή και τα προϊόντα σας.
Είναι σημαντικό να έχετε στην διάθεση σας ένα διαμορφωμένο επιχειρηματικό πλάνο, το οποίο έχετε δουλέψει αρκετά, να εχετε καταλήξει στο κατάλληλο budget.
Θα πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι θα χρειαστείτε μια ομάδα συνεργατών η οποία αρχικά θα απαρτίζεται από το λογιστή σας, ένα εξειδικευμένο νομικό σύμβουλο και μια έμπειρη – καταξιωμένη εταιρεία στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου η οποία θα αναλάβει πλήρως τα τεχνικά θέματα της δημιουργίας και της λειτουργίας του ηλεκτρονικού καταστήματος (σχεδιασμός, κατασκευή, εκπαίδευση, τεχνική υποστήριξη, κλπ. ).
Αφου έχετε καταλήξει στα αρχικά και στον σχεδιασμό του e-shop και του επιχειρματικού μοντέλου εργασίας ξεκινάει ο δρόμος για τα γραφειοκρατικά και διαδικαστικά
Έναρξη εμπορικής επιχείρησης στην εφορία
Αν έχετε ήδη επιχείρηση τα πράγματα είναι πιο εύκολα αφού έχετε κάνει έναρξη στην εφορία.
Ο λογιστή σας θα σας βοηθήσει με τα επιπλέον ΚΑΔ.
Στο σημείο αυτό θα πρέπει να επισημάνουμε πως δεν υφίσταται συγκεκριμένος Κ.Α.Δ. ηλεκτρονικού εμπορίου.
Οι Κ.Α.Δ. που θα χρησιμοποιήσετε καθορίζονται από το εμπορικό αντικείμενο της επιχείρησης όπως ακριβώς συμβαίνει και με το φυσικό κατάστημα. Οι συντελεστές φορολόγησης καθορίζονται από την νομική μορφή της επιχείρησης (Ε.Ε., Ο.Ε., Ε.Π.Ε, Ι.Κ.Ε., Α.Ε. κ.λπ.)
An δεν έχετε εταιρεία, θα πρέπει να δημιουργήσετε.
Τα βήματα που απαιτούνται για την ίδρυσή της νέας εταιρείας (Ατομική, ΟΕ, ΕΕ κλπ.) σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να συμβουλευτείτε ή να χρησιμοποιήστε τις υπηρεσίες ενός έμπειρου λογιστή – φοροτεχνικού ο οποίος θα αναλάβει να κάνει τις ενέργειες που θα χρειαστούν για την επίσημη έναρξη της επιχείρησής σας.
\
Προσοχή πάντα προσοχή χρειάζεται ο λογιστης , τα βήματα που παραθέτουμε ειναι ενδεικτικά και δεν υποκαθυστούν σε κάμια περίπτωση την εργασία του λογιστή που είναι ο μονος αρμόδιος:
Προσωρινή εγγραφή στο αρμόδιο επιμελητήριο και έλεγχος της επιθυμητής επωνυμίας.
Στην περίπτωση των ηλεκτρονικών καταστημάτων e-shop μπορείτε επιλέξετε μεταξύ επαγγελματικού και εμπορικού επιμελητηρίου.
Βεβαίωση εγγραφής στον ασφαλιστικό φορέα (ΕΦΚΑ / ΟΑΕΕ) η οποία θα προσκομισθεί στη συνέχεια στην αρμόδια Δ.Ο.Υ.
Έναρξη στην εφορία και απόκτηση ΑΦΜ.
Οριστική εγγραφή στο αρμόδιο επιμελητήριο και καταχώρησή της στο γενικό εμπορικό μητρώο (ΓΕΜΗ).
Μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας της ΑΑΔΕ myAADElive έχετε την δυνατότητα έναρξης επιχείρησης και απόδοσης ΑΦΜ online μέσω βιντεοκλήσης χωρίς να επισκεφτείτε την εφορία!
Θα χρειαστείτε ταμειακή μηχανή ή φορολογικό μηχανισμό για την έκδοση αποδείξεων και σύνδεση με την πλατφόρμα myDATA για την καταχώρηση και παρακολούθηση των εσόδων και των εξόδων της επιχείρησης στα ηλεκτρονικά βιβλία της ΑΑΔΕ.
Ενημερωτικά θα πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι πλέον υπάρχει η δυνατότητα επιλογης Παρόχων Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης αντί ταμειακής μηχανής και φορολογικού
Όσες επιχειρήσεις επιλέξουν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες των Παρόχων Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, μπορούν αυτόματα να διαβιβάζουν τα παραστατικά εσόδων, που εκδίδουν, στην πλατφόρμα myDATA.
Η διαβίβαση των παραστατικών ψηφιακής τιμολόγησης γίνεται με ευθύνη του Παρόχου, σε πραγματικό χρόνο, και αυτόματα, με την έκδοση των παραστατικών.
Τα προς έκδοση ψηφιακά τιμολόγια υποβάλλονται σε βασικούς ελέγχους από την πλατφόρμα myDATA και σημαίνονται με τον «Μοναδικό Αριθμό Καταχώρισης» (ΜΑΡΚ), ο οποίος συνοδεύει υποχρεωτικά κάθε τιμολόγιο, που εκδίδεται από αδειοδοτημένο λογισμικό.
Η ηλεκτρονική τιμολόγηση μέσω παρόχου βελτιώνει την αξιοπιστία των συναλλαγών, καθώς οποιοσδήποτε μπορεί να ελέγξει σε ιστοσελίδα του παρόχου την αυθεντικότητα ενός τιμολογίου, με χρήση του QR code, που φέρουν υποχρεωτικά τα ψηφιακά τιμολόγια.
Οι επιχειρήσεις, που επιλέγουν να χρησιμοποιούν αποκλειστικά υπηρεσίες παρόχων ψηφιακής έκδοσης στοιχείων για την έκδοση παραστατικών εσόδων, μπορούν να λαμβάνουν και τα φορολογικά κίνητρα, που προβλέπονται από το νόμο.
Σε ότι αφορά την έδρα της επιχείρησής σημαντικό πλεονέκτημα του ηλεκτρονικού καταστήματος e-shop είναι ότι δεν χρειάζεται το άνοιγμα φυσικού καταστήματος, παρά μόνο ένας χώρος-αποθήκη από όπου θα διακινείτε τα προϊόντα σας και θα αποτελεί τη νόμιμη έδρα της εταιρείας.
Νομική κάλυψη – νομοθεσία – GDPR – Προστασία Δεδομένων
Καλό θα ήταν ν’ αποφύγετε την αντιγραφή των απαραίτητων νομικών κειμένων από τα ηλεκτρονικά καταστήματα των ανταγωνιστών σας (όροι χρήσης, GDPR, κλπ).
Προνοήστε ένα μικρό σχετικά κόστος για την πρόσληψη ενός εξειδικευμένου συμβούλου σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου προκειμένου να σας βοηθήσει και να σας προετοιμάσει νομικά.
Οι όροι χρήσης, η πολιτική απορρήτου πολιτικές παραγγελιών, πληρωμών, αποστολής και επιστροφής προϊόντων , πρέπει να είναι σαφείς με σκοπό να συμβάλλουν στη βελτίωση της εμπιστοσύνης του πελάτη προς την εταιρεία σας.
Μεγάλη βαρύτητα πρέπει να δωθεί στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων (GDPR).
Ενημερωθείται για την νομοθεσία που αφορά τη λειτουργία των ηλεκτρονικών καταστημάτων το βασικό νομικό πλαίσιο λειτουργίας του ηλεκτρονικού εμπορίου e-Commerce.
Ανάλογα με την δραστηριότητα σας εχετε διαφορετική νομοθεσία και υποχρεώσεις.
Ένας ακόμα σημαντικός συντελεστής κόστους είναι η επιλογή της πλατφόρμας e-shop.
Leave A Comment