Στοιχεία Επικοινωνίας
- Πολυνείκους 47, Άγιος Δημήτριος 17341 Αττικης
- +30. 2102202694
- contact@itcms.gr
- Ωρες Επικοινωνιας: Δευτ - Παρ: 9:00 - 17:00
Η εταιρεία με διακριτό τίτλο IT Consulting Managed Services ( ITCMS ) , ΑΦΜ 038304596, αριθμό ΓΕΜΗ: 129353201000, με έδρα στην οδό Πολυνείκους 47 στον Άγιο Δημήτριο 17341, Αθήνα, Αττικής σας ενημερώνει και αποδέχεστε από μέρους σας με τους παρακάτω όρους χρήσης, που ισχύουν για το σύνολο του περιεχομένου χρήσης των υπηρεσιών του συγκεκριμένου διαδικτυακού τόπου. Σαν, επισκέπτης/χρήστης οφείλεται να διαβάσετέ προσεκτικά τους όρους αυτούς πριν από τη χρήση των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου και εάν δεν συμφωνείται, δεν θα κάνετε χρήση των υπηρεσιών και του περιεχομένου του.
Η περιήγηση και χρήση των υπηρεσιών στον διαδικτυακού τόπο που παρέχονται στον επισκέπτη/χρήστη γίνεται με την σύμφωνη γνώμη του και προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη εκ μέρους του επισκέπτη/χρήστη, αποδοχή των όρων χρήσης αυτών.
Ως επισκέπτης / χρήστης συμφωνείται επίσης ότι θα ελέγχεται το περιεχόμενο των όρων χρήσης του διαδικτυακού τόπου περιοδικά για ενδεχόμενες αλλαγές. Σε κάθε αλλαγή θα υπάρχει αναφορά στην σχετική σελίδα όρων χρήσης στο κάτω μέρος της σελίδας μια αντίστοιχη χρονοσήμανση προς διευκόλυνση σας. Σκοπός της εταιρείας μας με τον παρόν διαδικτυακό χώρο είναι η κατά το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας.
Το σύνολο του περιεχομένου του διαδικτυακού χώρου μας αποτελεί, με εξαίρεση δικαιώματα τρίτων, πνευματική ιδιοκτησία μας και προστατεύεται κατά τις διατάξεις της εθνικής και κοινοτικής νομοθεσίας, καθώς και των σχετικών διεθνών συμβάσεων και συνθηκών.
Το περιεχόμενο και οι υπηρεσίες του διαδικτυακού τόπου μας, διατίθεται στους επισκέπτες προς ενημέρωση τους και τους αφορά προσωπικά.
Κάθε πληροφορία, κείμενο, εικόνα, σχέδιο, λογισμικό, οπτικοακουστικό έργο, που εμπεριέχεται στην ιστοσελίδα της εταιρίας μας, αποτελεί πρωτότυπο πνευματικό δημιούργημα και ως εκ τούτου προστατεύεται σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου περί προστασίας της πνευματικής ιδιοκτησίας και των συγγενικών δικαιωμάτων.
Απαγορεύεται κάθε πράξη αναπαραγωγής, διανομής, τροποποίησης ή χρήσης τους για εμπορικό ή μη σκοπό χωρίς την προηγούμενη έγγραφη άδεια της εταιρίας μας.
Επίσης, απαγορεύεται η οποιουδήποτε είδους εμπορική εκμετάλλευση από τρίτους.
Κατά εξαίρεση επιτρέπεται η αντιγραφή ή η εκτύπωση στοιχείων μόνο για το σκοπό της μελέτης και ανάλυσής τους αποκλειστικά από τον επισκέπτη του δικτυακού χώρου, υπό την προϋπόθεση ότι τα στοιχεία αυτά δεν θα μεταβληθούν, αλλοιωθούν ή χρησιμοποιηθούν παραπλανητικά από τον επισκέπτη του δικτυακού χώρου.
Ο δικτυακός μας χώρος, δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες και επισκέπτες μας, να ενημερωθούν άμεσα για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία μας, καθώς και να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους ηλεκτρονικά.
Η εταιρία μας καταβάλλει κάθε προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το περιεχόμενο που εμφανίζονται κάθε φορά στον διαδικτυακό χώρο μας να είναι κατά το δυνατόν ακριβή, αληθή και επίκαιρα.
Η εταιρία μας καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλή λειτουργία του δικτύου, παρόλο που δεν εγγυάται ότι οι λειτουργίες των διακομιστών (servers), στους οποίους φιλοξενείται o δικτυακός χώρος μας, θα είναι αδιάκοπες ή χωρίς κανενός είδους σφάλματα, απαλλαγμένες από ιούς, κακόβουλο λογισμικό ή άλλα παρόμοια στοιχεία.
Δεδομένης της μορφής του διαδικτύου, η εταιρία δεν ευθύνεται, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, για οποιαδήποτε μορφή ζημίας υποστεί ο χρήστης των ιστοσελίδων, υπηρεσιών, επιλογών και περιεχομένων αυτού του δικτυακού χώρου μας.
Επίσης δεν εγγυάται ότι κάθε σχετιζόμενος μ’ αυτόν διαδικτυακός τόπος ή οι διακομιστές και εξυπηρετητές (servers) μέσω των οποίων κάθε σχετική υπηρεσία τίθεται στη διάθεση του χρήστη δεν περιέχουν «ιούς» ή άλλο κακόβουλο λογισμικό, όπως δεν εγγυάται την ορθότητα, την πληρότητα ή τη διαθεσιμότητα των περιεχομένων, ιστοσελίδων, υπηρεσιών, επιλογών ή τα αποτελέσματα από τη χρήση τους.
Η διασύνδεση της ιστοσελίδας με άλλες μέσω συνδέσμων (links) πραγματοποιείται μόνο για τη διευκόλυνση των χρηστών-επισκεπτών.
Η εταιρία μας δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε άμεση ή έμμεση ζημία των χρηστών-επισκεπτών, που προκύπτει από την αξιοποίηση της δυνατότητας διασύνδεσης με άλλη ιστοσελίδα μέσω συνδέσμων (links) ή από τη χρήση στοιχείων και πληροφοριών, που εμπεριέχονται σε κάθε παρόμοια ιστοσελίδα.
Η περιήγηση σας στον δικτυακό χώρο, προστατεύεται μέσω της ασφαλούς επικοινωνίας που παρέχει το πρωτόκολλο SSL.
Το πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer), είναι το παγκόσμιο standard στο διαδίκτυο για την πιστοποίηση διαδικτυακών τόπων (websites) στους διαδικτυακούς χρήστες και για την κρυπτογράφηση στοιχείων επικοινωνίας μεταξύ των διαδικτυακών χρηστών και των διαδικτυακών εξυπηρετητών (web servers).
Μία κρυπτογραφημένη SSL επικοινωνία απαιτεί όλες τις πληροφορίες που αποστέλλονται μεταξύ ενός πελάτη (client) και ενός εξυπηρετητή (server) να κρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποστολής και να αποκρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποδοχής, προστατεύοντας έτσι προσωπικές πληροφορίες κατά τη μεταφορά τους.
Επιπλέον, όλες οι πληροφορίες που αποστέλλονται με το πρωτόκολλο SSL, προστατεύονται από έναν μηχανισμό που αυτόματα εξακριβώνει εάν τα δεδομένα έχουν αλλαχτεί κατά την μεταφορά.
Η χρήση του του δικτυακού μας χώρου μας πρέπει να γίνεται αποκλειστικά και μόνο για νόμιμους σκοπούς και με τρόπο που να μην περιορίζει ή εμποδίζει τη χρήση του από τρίτους.
Ο χρήστης του δικτυακού μας χώρου μας υποχρεούται να τον χρησιμοποιεί σύμφωνα με το νόμο, και τους παρόντες όρους χρήσης.
Ο χρήστης του δικτυακού μας χώρου μας πρέπει να μην προβαίνει σε πράξεις ή παραλείψεις που μπορούν να προκαλέσουν βλάβη ή δυσλειτουργία του και να επηρεάσουν αρνητικά ή να θέσουν σε κίνδυνο την παροχή των υπηρεσιών που παρέχονται μέσω αυτού.
Η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει, ανανεώσει ή αναβαθμίσει οποτεδήποτε και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του χρήστη/επισκέπτη/μέλους του δικτυακού μας χώρου (συνολικά ή διαζευκτικά):
• μέρος ή το σύνολο των παρόντων όρων χρήσης,
• μέρος ή το σύνολο του περιεχομένου
• μέρος ή το σύνολο της εξωτερικής εμφάνισης (web interface), της δομής ή της σύνθεσης (configuration) καθώς και των τεχνικών του προδιαγραφών του.
Όλος ο σχεδιασμός των ιστοσελίδων του διαδικτυακού τόπου, το κείμενο, τα γραφικά, η επιλογή και οι ρυθμίσεις αυτού, αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της εταιρείας μας και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων.
Ο χρήστης/επισκέπτης/πελάτης αναγνωρίζει και αποδέχεται ανεπιφύλακτα όλα τα ανωτέρω από την στιγμή που επιλέγει την πλοήγηση ή κάνει χρήση των υπηρεσιών του δικτυακού μας χώρου.
Προκειμένου να διενεργηθεί οποιαδήποτε συναλλαγή και παροχή υπηρεσιών μας, θα ζητηθεί η γνωστοποίηση κάποιων προσωπικών στοιχείων του πελάτη.
H εταιρία μας δεσμεύεται να προστατεύει την ιδιωτικότητα σας, μπορείτε να ενημερωθείτε πώς χρησιμοποιούμε τα προσωπικά σας στοιχεία στην Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
Για την πραγματοποίηση παραγγελίας των υπηρεσιών μας, θα ζητηθεί το πλήρες ονοματεπώνυμο σας, τα πλήρη στοιχεία εταιρίας όπως το ΑΦΜ η διεύθυνση το web site το email σας, ο αριθμός τηλεφώνου επικοινωνίας, η ηλεκτρονική σας διεύθυνση (e-mail).
Επίσης κατά την περιήγηση του δικτυακού τόπου η παραγγελιών υπηρεσιών μέσω αυτού καταγράφεται και η IP σας.
Αναφορικά με τη συλλογή προσωπικών δεδομένων από τον πελάτη, διευκρινίζεται ότι εταιρεία συλλέγει και κατά συνέπεια επεξεργάζεται τα απαραίτητα και δεδομένα για την παροχή υπηρεσιών που εμπλέκονται τρίτοι όπως παράδειγμα στην ονοματοδοσία , domain names, ονόματα χώρου.
Ο εκάστοτε φορέας / μητρώο για τους καταχωρητές, με την ιδιότητα του εκτελούντος την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και δεν κάνει περεταίρω χρήση των δεδομένων αυτών για άλλους σκοπούς.
Τα δικαιώματα του καταχωρούμενου εκπηγάζουν άμεσα από τον κανονισμό του συνεργαζόμενου φορέα / μητρώου τον οποίο συνεργαζόμαστε και δεν υπαγορεύονται σε καμία περίπτωση από την εταιρεία ή κάποιον τρίτο.
Στις περιπτώσεις αυτές ζητούνται συμπληρωματικά προσωπικά δεδομένα καταχωρουμένων, όπως π.χ. Αρ. ταυτότητας και με σκοπό την διάκριση προσώπων που φέρουν ίδια τα λοιπά στοιχεία, τότε ο πελάτης συναινεί ως προς την διάθεση των δεδομένων αυτών και η εταιρεία συλλέγει αυτά με την ιδιότητα το υπεύθυνου επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων.
Σε περίπτωση που ο πελάτης λειτουργεί για λογαριασμό τρίτου και συνεπώς ο φερόμενος ως υποκείμενο των προσωπικών δεδομένων δεν είναι ο ίδιος ο πελάτης, τότε αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του πελάτη να μπορεί να αποδείξει ότι είχε προηγούμενη συναίνεση του υποκειμένου των δεδομένων (καταχωρούμενου) και ότι νομίμως διαβίβασε τα προσωπικά δεδομένου του καταχωρούμενου στην εταιρεία αποδεχόμενος παράλληλα τις διαδικασίες των συνεργαζόμενων μητρώων και της εταιρείας αναφορικά με αυτά.
Όλα τα δεδομένα που επεξεργάζεται η εταιρεία, έχουν ως σκοπό την υλοποίηση της παραγγελίας και εκτέλεση των ζητούμενων υπηρεσιών που δόθηκαν από τον πελάτη.
Με κανέναν τρόπο δεν θα αποκαλυφθούν, δημοσιοποιηθούν ή πωληθούν σε τρίτους, εκτός αν κινηθεί η διαδικασία που ορίζει η νομοθεσία για την άρση του απορρήτου ή τυχόν υποχρεώσεις που απορρέουν από Δημόσια Αρχή (δικαστήριο κλπ.) η λόγω συμμόρφωσης με τις σχετικές διατάξεις του νόμου και προς τις αρμόδιες και μόνο αρχές.
Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα, τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας δεν αποθηκεύονται σε αποθηκευτικά μέσα της εταιρείας κατά τη διάρκεια της συναλλαγής.
Η εταιρεία μας κάνει χρήση των πληροφοριών που μας δίνετε κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής αποστολής της φόρμας, προκειμένου να επικοινωνήσουμε μαζί σας σχετικά με
• την υλοποίηση της υπηρεσίας που ζητήθηκε
• για επιβεβαίωση και ταυτοποίηση του πελάτη σε κάθε αναγκαία περίπτωση
• για να διασφαλίσουμε τις υπηρεσίες που ζητήσατε.
• Μπορεί να χρησιμοποιήσουμε τα προσωπικά σας στοιχεία για να παρέχουμε σημαντικές πληροφορίες σχετικά με το προϊόν που χρησιμοποιείτε, συμπεριλαμβανομένων χρήσιμων ενημερώσεων και γνωστοποιήσεων που αφορούν το προϊόν.
• Επιπλέον μπορεί να σας στείλουμε πληροφορίες για άλλα προϊόντα και άλλες υπηρεσίες μας, ειδικές προσφορές και νέα μας μόνο και εφόσον έχετε εγγραφεί στην υπηρεσία μας ενημερωτικών μηνυμάτων “newsletter”.
Σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, να ασκήσετε τα δικαιώματα σας να και υποβάλλεται συγκεκριμένα αιτήματα αναφορικά με τα προσωπικά του δεδομένα κατά τις επιταγές του Ευρωπαϊκού Κανονισμού περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων (GDPR) και σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία μπορείτε να επικοινωνήσετε οποιαδήποτε στιγμή αποστέλλοντας αίτημα στην στην ηλεκτρονική διεύθυνση dpo @ itcms.gr.
Μόλις λάβουμε το αίτημα σας μελετάμε και απαντάμε με τρόπο που να είναι σύμφωνος με τις επιταγές της κείμενης νομοθεσίας και του εκάστοτε μητρώου.
Προτού διενεργήσουμε οποιοδήποτε αίτημα σχετικά με τα προσωπικά σας στοιχεία, θα πρέπει να επιβεβαιώσουμε την ταυτότητά σας.
Παρακαλούμε να έχετε υπόψη σας ότι τα δικαιώματά σας αυτά δεν θα εφαρμόζονται όταν απαιτείται εκ του νόμου να φυλάσσουμε τα δεδομένα σας, όταν υπάρχει υποχρέωση από σύμβαση που πρέπει να εκπληρωθεί ή όπου τα δεδομένα σας σχετίζονται με ένδικη διαφορά.
Σε κάθε περίπτωση όταν δεν μπορούμε να ικανοποιήσουμε αίτημά σας , θα σας παρέχουμε έγγραφες εξηγήσεις.
Ο δικτυακός μας χώρος μπορεί να περιλαμβάνει links (“δεσμούς”) προς άλλους δικτυακούς τόπους (sites) τα οποία δεν ελέγχονται από την εταιρία αλλά από τους τρίτους φορείς (φυσικά ή νομικά πρόσωπα).
Σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται η εταιρία μας για τους Όρους Προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων των επισκεπτών/χρηστών τους οποίους οι φορείς αυτοί ακολουθούν.
Περισσότερες πληροφορίες αναφέρονται στην πολιτική μας, Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες μας μας είναι διαθέσιμα στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση www.itcms.gr.
Παραγγελίες μπορείτε να κάνετε με έναν από τους παρακάτω 4 τρόπους:
• Μέσω του δικτυακού μας χώρου Στη σελίδα μας www.itcms.gr , στην περιοχή πελατών www.itcms.gr/clients μπορείτε να επιλέξετε τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε προσθέτοντας τα στο καλάθι αγορών. Κατόπιν συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας και επιλέγοντας τρόπους πληρωμής η παραγγελία σας θα διεκπεραιωθεί το συντομότερο δυνατόν.
• Μέσω τηλεφώνου, μας καλείτε στο 210 2202694.
• Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ( Email ) στο contact @ itcms.gr
Οι παραγγελίες αποτελούν συνάψεις σύμβασης πωλήσεως εξ αποστάσεως, οι οποίες διέπονται από το νομοθετικό πλαίσιο του Ν. 2251/1994 (όπως αυτός ισχύει σήμερα) και των τροποποιήσεων που αναφέρονται στο ΠΔ 131/2003 (ΦΕΚ Α’ 116/16.05.2003) και την Απόφαση 31619 ΦΕΚ 969/22.3.2017 καθώς και της προσαρμογής της Ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία 2011/83/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Οκτωβρίου 2011, σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών, τη τροποποίηση της οδηγίας 93/13/ΕΟΚ του Συμβουλίου και της οδηγίας 1999/44/ ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και τη κατάργηση της οδηγίας 85/577/ΕΟΚ του Συμβουλίου και της οδηγίας 97/7/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, η οποία δημοσιεύθηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με αριθμό L 304 της 22.11.2011 όπως αυτή τέθηκε σε ισχύ από την 13/06/2014.
Ο χρήστης έχει δικαίωμα σύναψης έγκυρης παραγγελίας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, εφόσον είναι δικαιοπρακτικά ικανός τηρώντας τις διατάξεις του Ελληνικού Αστικού Κώδικα (εφόσον έχει συμπληρώσει το δέκατο όγδοο έτος ηλικίας και δε τελεί σε δικαστική συμπαράσταση ως προς τη σύναψη σύμβασης πώλησης).
Παραγγελίες μπορούν επίσης να πραγματοποιηθούν από νόμιμους εκπροσώπους νομικών προσώπων.
Η εταιρεία δύναται κατά περίπτωση να ζητήσει από τον πελάτη να αποδείξει την ορθότητα ή / και εξουσιοδοτημένη χρήση των πληροφοριών που προσκομίζει σε αυτή, πριν τη διάθεση οποιασδήποτε υπηρεσίας.
Η απαίτηση αυτή μπορεί να προκύψει οποιαδήποτε στιγμή είτε κατά την εγγραφή χρήστη, είτε κατά την παραγγελία υπηρεσίας, είτε ακόμη και για τη συνέχιση παροχής ήδη ενεργής υπηρεσίας. Η πρόβλεψη αυτή αποσκοπεί κυρίως στην εξασφάλιση ορθής χρήσης των υπηρεσιών, καθώς και στην αποφυγή κακόβουλων ενεργειών από μέρους του πελάτη.
Ως εκ τούτου, ο πελάτης δεσμεύεται ότι είναι σε θέση να αποδείξει, όταν και εφόσον του ζητηθεί, την ορθότητα και εγκυρότητα των πληροφοριών που προσκόμισε, είτε αυτές αφορούν τον ίδιο είτε το τρίτο πρόσωπο (φυσικό η νομικό) για το οποίο ενεργεί εξουσιοδοτημένα.
Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την οποιαδήποτε υπηρεσία σε πελάτη που δεν είναι σε θέση να αποδείξει τα ανωτέρω και ακόμη να προβεί σε προσωρινή αναστολή ή διακοπή ενεργών υπηρεσιών όταν ο πελάτης αρνείται να προσκομίσει τα απαραίτητα αποδεικτικά στοιχεία ή καθυστερεί πέραν των κατά περίπτωση αποδεκτών χρονικών ορίων στην προσκόμιση αποδεικτικών ή δεν ανταποκρίνεται καθόλου στα στοιχεία επικοινωνίας που έχει κοινοποιήσει στην εταιρεία.
Η εταιρεία μας, επιφυλάσσεται του δικαιώματος να αξιώσει την επιστροφή από τον εποπτεύοντα ή κηδεμόνα τυχόν παραγγελιών που θα πραγματοποιηθούν από δικαιοπρακτικά ανίκανα πρόσωπα.
Για οποιαδήποτε διαφορά ανακύψει στα πλαίσια της χρήσης της παρούσας ιστοσελίδας αποκλειστικά αρμόδια ορίζονται τα δικαστήρια των Αθηνών και εφαρμοστέο το ελληνικό δίκαιο.
Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι :
• Πληρωμή με Πιστωτική Κάρτα
• Πληρωμή με Paypal
• Πληρωμή με μετρητά
• Πληρωμή με Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό.
Όταν κάνετε την παραγγελία σας έχετε τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας μόνο εφόσον αυτό δεν έχει ολοκληρωθεί στην υλοποίηση της όπως παράδειγμα τεχνική εξυπηρέτηση αγορά η οποία προϋποθέτει προπληρωμή παράδειγμα όνομα χώρου domain, server, license υπηρεσίας κτλ. Για οποιαδήποτε διαφορά ανακύψει στα πλαίσια της χρήσης των υπηρεσιών της εταιρίας αποκλειστικά αρμόδια ορίζονται τα δικαστήρια των Αθηνών και εφαρμοστέο το ελληνικό δίκαιο.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
• Μέσω του δικτυακού μας χώρου , φόρμες επικοινωνίας Στη σελίδα μας www.itcms.gr , στην περιοχή πελατών www.itcms.gr/clients μπορείτε να κάνετε αίτημα υποστήριξης (ticket).
• Μέσω τηλεφώνου, μας καλείτε στο 210 2202694.
• Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ( Email ) στο contact @ itcms.gr.
Η επικοινωνία του πελάτη προς την εταιρεία είναι αποδεκτή από την εταιρεία όταν γίνεται αποκλειστικά μέσω των αναφερθέντων τρόπων.
Η αποστολή μηνυμάτων στα social media καθώς και ο σχολιασμός αναρτήσεων της εταιρείας σε αυτά, ή / και στο blog της εταιρείας, δεν θεωρούνται από την εταιρεία αιτήματα πελάτη και δεν αναλαμβάνει την υποχρέωση να απαντά σε αυτά ή να ασκεί κάποια άλλου είδους μέριμνα.
Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει από τον πελάτη να αποστείλει ηλεκτρονικό μήνυμα (email) με το αίτημά του ακόμη και αν έχει προηγηθεί άλλου τύπου επικοινωνία, για λόγους οργάνωσης και προκειμένου να είναι σε θέση να διατηρεί ιστορικό με τα αιτήματα του πελάτη.
Η εταιρεία παρέχει τεχνική υποστήριξη είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω email/ticket είτε με επίσκεψη στον χώρο του πελάτη ( υπηρεσίες υποστήριξης πληροφοριακών δομών πελάτη ).
Η υποστήριξη παρέχεται:
• Τηλεφωνικά
• Μέσω Tickets
• Μέσω Email
• Μέσω απομακρυσμένης σύνδεσης (VPN, Team Viewer, AnyDesk).
Η τεχνική υποστήριξη για μη κρίσιμα θέματα σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τον πελάτη είναι εφικτή Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00 – 17:00, εκτός αργιών.
Αιτήματα που αφορούν κρίσιμες υπηρεσίες προς τον πελάτη, όπως μη λειτουργία server η εξυπηρέτηση είναι 24ωρη. Τα γενικά αιτήματα υποστήριξης απαντώνται σε διάστημα μερικών ωρών, εντός εργάσιμων ωρών ανάλογα με την φύση του αιτήματος.
Σε περίπτωση αιτημάτων τα οποία περιλαμβάνουν σύνθετες προγραμματιστικές εργασίες, τα αιτήματα αυτά εξυπηρετούνται κατόπιν σχετικής τηλεφωνικής επικοινωνίας και συνεννόησης με τον πελάτη.
Ζητήματα που σχετίζονται αποκλειστικά με τις εφαρμογές του πελάτη δύναται να εξυπηρετηθούν με ή χωρίς χρέωση, κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη και αναλόγως της φύσης του εκάστοτε ζητήματος.
Σε κάθε περίπτωση είναι στην ευχέρεια της εταιρείας να παρέχει επιπρόσθετη υποστήριξη και εφόσον αυτό συμβεί, η εταιρεία δύναται να μην επαναλάβει την παροχή αυτής της υπηρεσίας, χωρίς καμία υποχρέωση ή ευθύνη για αυτή.
Η ευθύνη της εταιρείας έναντι των πελατών της Service Level Agreement (SLA) ως ακολούθως:
Η απόκριση είναι μέχρι δύο εργάσιμες ημέρες για μη κρίσιμα θέματα. Για shared hosting, unmanaged VPS & server εντός μιας εργάσιμης ημέρας.
Για κρίσιμα θέματα αν υπάρχει συμβόλαιο υποστήριξης ενεργό εντός 12 ωρών.
Για κρίσιμα θέματα αν δεν υπάρχει συμβόλαιο υποστήριξης ανάλογα με το φόρτο εργασίας.
Υπηρεσία Φιλοξενίας shared hosting SLA
Η εγγύηση που παρέχει η εταιρεία αναφορικά με τις υπηρεσίες φιλοξενίας που διαθέτει στους πελάτες της, προβλέπει την αποζημίωση των πελατών της με τη μορφή επέκτασης του χρόνου φιλοξενίας, όταν ο χρόνος διακοπής της υπηρεσίας ξεπερνάει τα προβλεπόμενα όρια και δεν σχετίζεται με κανέναν τρόπο με επιστροφή χρημάτων ή άλλου είδους αγαθών.
Η εταιρεία στοχεύει να παρέχει στους πελάτες της υπηρεσίες φιλοξενίας κατά τρόπο αδιάλειπτο, ανεξαρτήτου γεωγραφικής τοποθεσίας του πελάτη και του χρόνου προσπέλασης των παρεχόμενων υπηρεσιών φιλοξενίας.
Η εξάρτηση της υπηρεσίας από ενδιάμεσους φορείς αλλά και από την φύση και τεχνολογία των υπολογιστικών συστημάτων και δικτύων, καθιστά αδύνατη την παροχής αυτής της εγγύησης κατά απόλυτη έννοια, ως εκ τούτου προκύπτει ένα θεμιτό ποσοστό χρόνου διακοπής της υπηρεσίας το οποίο η εταιρεία δέχεται να επιστρέψει στον πελάτη, επεκτείνοντας τον χρόνο λήξης της συνδρομής φιλοξενίας με τρόπο που περιγράφεται στη συνέχεια.
Ο χρόνος διακοπής μετριέται σε μηνιαία βάση και τεχνικά ελέγχεται από την εταιρεία μέσω των πακέτων που ανταλλάσσει ο εκάστοτε εξυπηρετητής με άλλους κόμβους του διαδικτύου.
Στην περίπτωση που ο διακομιστής παύει να ανταλλάσσει πακέτα δεδομένων με άλλους κόμβους του διαδικτύου (δεν αποκρίνεται) και σε καμία από τις υπηρεσίες του, τότε η εταιρεία θεωρεί ότι υπάρχει διακοπή της υπηρεσίας και ο χρόνος διακοπής μετρά από το χρονικό σημείο που διαπιστώθηκε η παύση διακίνησης δεδομένων από τον διακομιστή. Η αδράνεια ενός διακομιστή λόγω έλλειψης αιτημάτων προς αυτόν δεν λογίζεται σε αυτήν την κατηγορία και είναι μια φυσιολογική περίοδος κατά την οποία ο διακομιστής δεν ανταλλάσσει μεν πακέτα αλλά είναι διαθέσιμος στο να εξυπηρετήσει τυχόν αιτήματα που του αποσταλούν.
Το ποσοστό διακοπής της υπηρεσίες το οποίο η εταιρεία προσφέρει ως εγγύηση αφορά το 1% του χρόνου σε μηνιαία πάντοτε βάση, οπότε η εταιρεία εκτιμά ότι κατά 99% οι υπηρεσίες φιλοξενίας της είναι ενεργές.
Ο πελάτης έχει την δυνατότητα να ενημερώσει την εταιρεία αν τυχόν παρατηρήσει μη απόκριση του διακομιστή της εταιρείας.
Η αποζημίωση με μορφή χρόνου επέκτασης στη λήξη της συνδρομής φιλοξενίας που καταβάλλεται στον πελάτη ορίζεται ως εξής:
Μηνιαία ορθή λειτουργία: 99% έχει ως αποζημίωση την πίστωση 50% του μήνα. Μηνιαία ορθή λειτουργία: έως 98% έχει ως αποζημίωση την πίστωση 100% του μήνα.
Οι πιστώσεις αφορούν μόνο την υπηρεσία φιλοξενίας αυτή καθ’ αυτή και όχι συνοδευτικές υπηρεσίες όπως αγορά SSL, αγορά domain κλπ.
Η εταιρεία δεν έχει την ευθύνη ούτε την υποχρέωση να καταβάλει στον πελάτη κάποια μορφής αποζημίωση ή πίστωση για τη διακοπή ή δυσλειτουργία των υπηρεσιών του σε κάθε μία από τις περιπτώσεις που εφαρμόζονται οι κάτωθι περιορισμοί: Σε περίπτωση ζημιών από φυσικές καταστροφές ευρείας κλίμακας όπως πλημμύρες, πυρκαγιές, σεισμοί κ.ά., σε περιπτώσεις ανθρώπινης παρέμβασης με την μορφή εχθροπραξιών όπως τρομοκρατικά χτυπήματα, πολεμικές διαμάχες, ηλεκτρονικός πόλεμος, επίθεση από hackers ή ιούς, σε περίπτωση διακοπής της υπηρεσίας καθ υπόδειξη ανώτερης κρατικής αρχής και με αποδεδειγμένη αιτιολογία διακοπής και άλλες παρομοίου επιπέδου αιτιολογίες διακοπής που δεν είναι δυνατό να περιγράφουν απόλυτα σε αυτήν την ενότητα. Αν ο πελάτης αναφέρει διακοπή της υπηρεσίας την οποία η εταιρεία δεν αποδέχεται και συγχρόνως η εταιρεία αποδεικνύει την ορθή λειτουργία της υπηρεσίας.
Η εταιρία χρησιμοποιεί τις υποδομές και τις εγκαταστάσεις Κέντρων Δεδομένων (DATACENTERS) εγχώρια αλλά και σε άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Γερμανία & Γαλλία). Δεν χρησιμοποιούμε υποδομές εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Χρήση των υποδομών από τους πελάτες
Απαγορεύεται ρητά η χρήση των υπηρεσιών και των υποδομών της εταιρίας για οποιαδήποτε μη νόμιμο σκοπό περιλαμβανομένων αλλά μη περιοριζόμενων σε δημοσίευση πορνογραφικού περιεχομένου, πειρατικού περιεχομένου, αρχείων προερχόμενων από κλοπή, αναδημοσίευση περιεχομένου χωρίς την απαραίτητη άδεια του εκδότη και την παραχώρηση πνευματικών δικαιωμάτων, αποστολή μαζικής αλληλογραφίας χωρίς την έγκριση των ληπτών και την αναφορά στην ταυτότητα του αποστολέα.
Κάθε χρήστης που χρησιμοποιεί (ή προτρέπει τους επισκέπτες των σελίδων του μέσω links) σε σελίδες με περιεχόμενο ή πρακτικές που εμπίπτουν στα παραπάνω, μπορεί να οδηγηθεί σε άμεση διακοπή της συνεργασίας με την εταιρία.
Όλοι οι χρήστες των υπηρεσιών της εταιρίας μας απαγορεύεται ρητά να χρησιμοποιούν τους web servers της εταιρείας για δημοσίευση περιεχομένου αντίθετου στην ισχύουσα νομοθεσία (π.χ. υβριστικό, πορνογραφικού, ρατσιστικό κλπ) η περιεχόμενου που παραβιάζει τα πνευματικά δικαιώματα (copyright) από εμπορικά προγράμματα, cracker utilities, συμβουλές για spamming κλπ.
Για οποιοδήποτε υλικό, ο πελάτης δημοσιεύσει και φιλοξενεί στους servers της εταιρίας, είναι αποκλειστικά υπεύθυνος έναντι οποιουδήποτε τρίτου φυσικού ή νομικού προσώπου και συγκεκριμένα για οποιαδήποτε δημοσίευση έχει έννομες συνέπειες, ή επιφέρει περιουσιακή ζημία ή ηθική βλάβη είτε στην ίδια την εταιρία είτε σε τρίτους.
Για οποιαδήποτε ηθική βλάβη ή ζημιά προκληθεί υπεύθυνος για την αποκατάσταση της είναι αποκλειστικά ο χρήστης/πελάτης.
Πολιτική ορθής χρήσης σε υπηρεσίες φιλοξενίας (πακέτα web hosting)
Οι υπηρεσίες κοινόχρηστης φιλοξενίας ιστοσελίδων (Shared website hosting), γίνονται μέσω από τους πόρους κάθε server, που χρησιμοποιείται για τις υπηρεσίες αυτές και διαμοιράζονται μεταξύ των ιστοσελίδων που φιλοξενούνται σ’ αυτόν. Οι χρήστες αυτών των υπηρεσιών φιλοξενίας μοιράζονται του πόρους του μηχανήματος όπως τον χώρο στον δίσκο, το bandwidth, την επεξεργαστική ισχύ (CPU) και τη διαθέσιμη μνήμη (RAM) του server.
Οι υπηρεσίες φιλοξενίας ιστοσελίδων (Shared website hosting), που παρέχει η εταιρεία αφορούν τη φιλοξενία προσωπικών ή εταιρικών ιστοσελίδων, τα οποία χρησιμοποιούν πόρους που δεν ξεπερνούν αυτούς ενός συνηθισμένου μέσης ιστοσελίδας και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη φιλοξενία ενός ή περισσότερων ιστοσελίδων ανάλογα με τις παροχές του εκάστοτε πακέτου, του εκάστοτε πελάτη και δεν προορίζονται για μεταπώληση.
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να γίνει μεταπωλητής των υπηρεσιών φιλοξενίας που παρέχει η εταιρεία, μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποια από τις υπηρεσίες που διατίθενται και αφορούν συγκεκριμένα πακέτα μεταπωλητών ( reseller packages ).
Επίσης δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη φιλοξενία ιστοσελίδων :
• Ιστοσελίδες με πολύ απαιτητικές web εφαρμογές σε php • Ιστοσελίδες με μεγάλη επισκεψιμότητα (portals, blogs, forums, ειδησεογραφικά κ.α.)
• Ηλεκτρονικά καταστήματα με πολλά προϊόντα η με συγχρονισμό από XML
• Ιστοσελίδες με πολλούς λογαριασμούς e-mail και αυξημένη χρήση της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
• Websites με μεγάλες ανάγκες σε πόρους ή μεγάλο αριθμό multimedia αρχείων (εικόνα, ήχο, video)
• Δεν επιτρέπεται η χρήση των διακομιστών ως αποθηκευτικοί χώροι αρχείων που δεν εξυπηρετούν ανάγκες των ιστοσελίδων και δεν είναι βελτιστοποιημένα για χρήση στο διαδίκτυο η χρήση για διαμοιρασμό αρχείων file sharing, media (video/audio) streaming
• Game servers
• Εκτέλεση spiders και daemons ή εφαρμογές bit torrent, track ή client
• Μαζική αποστολή emails newsletter. Δεν επιτρέπεται η αποστολή newsletter. Η μέγιστη αποστολή ανά ώρα είναι 300 email ανά domain.
• Σε περίπτωση χρήσης μαζικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με ανεπιθύμητο διαφημιστικό, παραπλανητικό ή κακόβουλο περιεχόμενο (spam mail) και το spam προέρχεται από κακόβουλο κώδικα εντός των αρχείων του website, η χακαρισμένο email λογαριασμό τότε απενεργοποιείται ολόκληρη η φιλοξενία και ενημερώνεται ο πελάτης.
Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να απαιτήσει από τον πελάτη την απομάκρυνση υλικού που δεν χρησιμοποιείται στη σελίδα ή δεν είναι βελτιστοποιημένο για χρήση στο διαδίκτυο. Σε περίπτωση που ο πελάτης αγνοεί τις υποδείξεις για την ορθή χρήση του αποθηκευτικού χώρου κατά το πώς περιγράφονται ανωτέρω, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα είτε να κάνει διακοπή της υπηρεσίας που παρέχει στον πελάτη.
Στην περίπτωση αυτή, η χρέωση του πελάτη προκύπτει κατόπιν αντιλογισμού βάσει του ποσού που καταβλήθηκε κατά την τελευταία παραγγελία που αφορούσε την εν λόγω συνδρομή φιλοξενίας.
Αν ο πελάτης δεν αποδέχεται να προσαρμόσει τη χρήση του λογαριασμού φιλοξενίας σύμφωνα με το πώς περιγράφεται στη συγκεκριμένη ενότητα, τότε η εταιρεία αναγκάζεται να κάνει διακοπή του λογαριασμού ενημερώνοντας τον πελάτη για αυτήν την ενέργεια. Υποστήριξη μεταπωλητών Στην περίπτωση των μεταπωλητών resseler hosting η εταιρεία αναγνωρίζει ως πελάτη και εντολέα της, τον πελάτη που έχει προμηθευτεί πακέτο μεταπωλητή από την εταιρεία, αποδεχόμενος τους παρόντες όρους χρήσης και όχι τους πελάτες του μεταπωλητή που γίνονται οι τελικοί αποδέκτες της υπηρεσίας από τον μεταπωλητή.
Η εταιρεία δεν έχει την υποχρέωση να εξυπηρετεί αιτήματα υποστήριξης που δεν προέρχονται από τον ίδιο τον μεταπωλητή και αφορούν το reseller πακέτο του και τα πακέτα hosting που αυτό περιλαμβάνει.
Οι μεταπωλητές θα πρέπει να αναλαμβάνουν σαφώς την υποστήριξη και εξυπηρέτηση των πελατών τους και να μην τους παραπέμπουν στην εταιρεία προς εξυπηρέτηση.
Η εταιρεία ενδέχεται να μπορέσει να εξυπηρετήσει αιτήματα που αφορούν πελάτες των μεταπωλητών μόνο κατόπιν ειδικής συμφωνίας με τον μεταπωλητή και ενδεχομένως ειδικής χρέωσης για αυτά, χωρίς να αναλαμβάνει κάποια δέσμευση ότι αυτό θα συμβεί και αναλόγως της ικανότητας και δυναμικής εξυπηρέτησης την στιγμή του αιτήματος υποστήριξης.
Για την παροχή υπηρεσιών ονοματοδοσίας (domain names), η εταιρεία έχει συνάψει συμβάσεις επίσημου καταχωρητή ονομάτων με τα μητρώα ονομάτων που αφορούν τις καταλήξεις .gr ή .ελ και λειτουργεί ως μεταπωλητής ονομάτων του καταχωρητή ονομάτων Enom για τις υπόλοιπες καταλήξεις (eu, .com, .net, .info, .org, .biz και gTlds). Οι συμβάσεις με τα μητρώα ονομάτων και με τον Enom είναι σύμφωνες με την ελληνική νομοθεσία και την νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατά δική τους ομολογία και ικανότητα απόδειξης.
Κατά την υποβολή οποιασδήποτε αίτησης που αφορά όνομα χώρου – domain name – ο πελάτης δηλώνει ότι:
• Τα στοιχεία που δηλώνει στην αίτηση είναι αληθή και ακριβή
• Δεν παραβιάζει εν γνώσει του δικαιώματα τρίτων
• Δεσμεύει το συγκεκριμένο νομικό πρόσωπο (σε περίπτωση νομικού προσώπου)
• Σε περίπτωση που η αίτηση αφορά υπηρεσία που θα χρησιμοποιηθεί από τρίτο πρόσωπο ή γίνεται για λογαριασμό τρίτου προσώπου έχει την πλήρη εξουσιοδότηση και συναίνεση από το πρόσωπο αυτό να χρησιμοποιεί τα στοιχεία του και οι ενέργειες του είναι σε γνώση του τρίτου προσώπου.
Η εταιρία κρατά τακτικά backups των εφαρμογών και ιστοσελίδων των πελατών της σε δικές της υποδομές με συνήθη συχνότητα καθημερινά 1 φορά για μια εβδομάδα, σε εξωτερικό διαφορετικό μέσο προκειμένου να είναι εφικτή η επαναφορά τους όταν χρειαστεί.
Η εταιρεία δεν αναλαμβάνει δέσμευση ως προς την διάθεση των δικών της bakcups σε περίπτωση που αυτά ζητηθούν από τον πελάτη και διατηρεί το δικαίωμα χρέωσης ως προς την ικανοποίηση ενός τέτοιου αιτήματος από μέρους του πελάτη.
Άμεσα διαθέσιμο είναι πάντα το πιο πρόσφατο αντίγραφο. Ο όγκος δεδομένων των backups δεν συμπεριλαμβάνεται στον όγκο δεδομένων του εκάστοτε πακέτου φιλοξενίας shared hosting , reseller hosting του πελάτη.
Πρόκειται για υπηρεσία βασικής διαχείρισης server και αντιμετώπισης βασικών προβλημάτων σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας και περιλαμβάνει: Ενημερώσεις του λειτουργικού του server Ενημερώσεις του του πίνακα ελέγχου (cpanel, directadmin, plesk ) Ενημερώσεις του των επιμέρους components (php, mysql, κτλ) που παρέχονται με αυτόματο τρόπο Εγκατάσταση πακέτων Βασικές ενέργειες επαναφοράς της λειτουργίας του server ή των υπηρεσιών του (http, ftp κτλ) όταν σημειωθεί μη διαθεσιμότητα.
Η εταιρεία παρέχει στον πελάτη λογισμικό τρίτων ανάλογα με την υπηρεσία που ο πελάτης αιτήθηκε, παράδειγμα antivirus, cloud backup κτλ. Η όροι άδειας χρήσης που διέπουν τη χρήση του λογισμικού τρίτων μπορεί να διαφέρουν από τους όρους χρήσης της εταιρείας.
Οι πελάτες δεσμεύονται από όλους τους όρους των αδειών που σχετίζονται με το λογισμικό τρίτων και θα πρέπει να τους αποδεχτούν.
Τελευταία Ενημέρωση / Αναθεώρηση Αύγουστος 2022!-- /wp:paragraph -->